Alla inlägg den 13 december 2011

Av vlasta - 13 december 2011 13:42

En regnig dag, grå och trist. Lucia idag. och snart är det jul. Kan knappt fatta det. Men iaf för att skapa lite julstämning så lyssnar jag på radio active. De spelar skön julmusik hela dagarna fram till jul.

 http://radioactive.se/webbradio/index.html                                                                                                               

Och för att inte bara sitta och lyssna så satte jag igång med tillverkning av hårband. Här är min första.


                                                                                                               

 


Det är faktiskt väldigt kul att fläta då jag har klarat av att hålla reda på alla 5 band som ska flätas samman i rätt ordning. En blomma som kronan på verket  är min andra blomma. Den första prototypen var inte så lyckad men ingen lärd faller ner från himmelen direkt. Man får testa sig fram. 

Flera blommor och hårband är på G.












Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kort


Ovido - Quiz & Flashcards